Θερμές ευχαριστίες – Δωρεά βιβλίων!!!

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/-τριες του Σχολείου μας θα ‘θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την κυρία Στέλλα Αρβανίτη (παιδική συγγραφέα), την κυρία Σιορίκη Καλλιρόη, τον κύριο Κατσαρό Κωνσταντίνο και γονείς του σχολείου μας, οι οποίοι με μεγάλη χαρά μας δώρισαν υπέροχα βιβλία, για τον εμπλουτισμό της σχολικής μας βιβλιοθήκης.

«Ένα καλό βιβλίο αποτελεί ένα ανοιχτό παράθυρο στον κόσμο!!!»