Το λουλούδι της ισότητας

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων διαβάσαμε το παραμύθι “Το λουλούδι της ισότητας” της Ευδοκίας Πρασίνου. Συζητήσαμε για τη σημασία της ισότητας των φύλων και ζωγραφίσαμε το δικό μας λουλούδι της ισότητας. Τέλος δημιουργήσαμε μια αφίσα με τις ζωγραφιές των μαθητών/-τριών.

to loyloydi tis isotitas
1111