Το λουλούδι της ισότητας

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων διαβάσαμε το παραμύθι “Το λουλούδι της ισότητας” της Ευδοκίας Πρασίνου. Συζητήσαμε για τη σημασία της ισότητας των φύλων και ζωγραφίσαμε το δικό μας λουλούδι της ισότητας. Τέλος δημιουργήσαμε μια αφίσα με τις ζωγραφιές των μαθητών/-τριών.

to loyloydi tis isotitas
1111

Δράση Ενεργούς Πολιτειότητας: «Αλλάζουμε εμείς, όχι το κλίμα»

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και με στόχο την αφιέρωση ενός δεκάωρου διδακτικού κύκλου σε δράση ενεργούς πολιτειότητας, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Ε’ και ΣΤ’ ασχολήθηκαν με το ιδιαίτερα επίκαιρο και κρίσιμο ζήτημα της Κλιματικής Αλλαγής.

Μέσα από ομαδικές και βιωματικές δραστηριότητες:

  • Ενημερωθήκαμε για το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής,
  • Κατανοήσαμε τα αίτια και τις σοβαρές συνέπειες σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο,
  • Συζητήσαμε τρόπους δράσης και ευαισθητοποίησης.

Η εκπαιδευτική αυτή εμπειρία κορυφώθηκε με τη δημιουργία τριών αφισών από ομάδες μαθητών, οι οποίες στοχεύουν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση τόσο των συμμαθητών/-τριών μας όσο και της ευρύτερης κοινότητας.

Μπορείτε να δείτε συνοπτικά την πορεία και τα αποτελέσματα της δράσης μας στο παρακάτω βίντεο.

“Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!”

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων οι Α και Β τάξεις ασχολήθηκαν με τον θεσμό της οικογένειας και την οικογενειακή πολυμορφία. Περιέγραψαν και ζωγράφισαν τη δική τους οικογένεια και “ξανασυστήθηκαν” μέσα από το δικό τους μοναδικό οικογενειακό πλαίσιο. Ήρθαν επίσης σε επαφή με τη διαφορετική δομή άλλων οικογενειών μέσα από το ψηφιακό παραμύθι “Η μονα-δική μου οικογένεια” της Ιωάννας Μανάφη σε εικονογράφηση του Νικόλαου Κιτμερίδη. Τέλος, υλοποιήθηκε η δραστηριότητα που ακολουθεί η οποία αναρτήθηκε και στην ιστοσελίδα της δημιουργού ως “δώρο” στον πρωταγωνιστή Έλφι τον Ουρανοκατέβατο. https://padlet.com/elfiouranokatevatos/padlet-6pnmi4bef571

Χωρίς τίτλο

Θερμές ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου!

Θερμά ευχαριστούμε εκπαιδευτικοί και παιδιά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας για την πολύπλευρη στήριξη, βοήθεια και αγάπη που μας έδειξε καθ’ όλη τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς και υποστήριξε σημαντικά το έργο του σχολείου μας. Ως μικρή ένδειξη ευγνωμοσύνης αφιερώνουμε το παρακάτω βίντεο.

“Στην τσέπη…χαρτζιλίκι!”

Με τους μαθητές της Β’ τάξης μάθαμε τι είναι χαρτζιλίκι και πώς να το ξοδεύουμε με σύνεση. Εξοικειωθήκαμε με τα χρήματα, μάθαμε να κάνουμε προϋπολογισμό και τη σημασία των εννοιών “δανείζομαι” και “επιστρέφω”. Περισσότερες πληροφορίες για το εργαστήριο, εργασίες και φωτογραφίες μπορείτε να δείτε εδώ.

economic growth 24877 49259

Θερμές ευχαριστίες – Δωρεά βιβλίων!!!

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/-τριες του Σχολείου μας θα ‘θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την κυρία Στέλλα Αρβανίτη (παιδική συγγραφέα), την κυρία Σιορίκη Καλλιρόη, τον κύριο Κατσαρό Κωνσταντίνο και γονείς του σχολείου μας, οι οποίοι με μεγάλη χαρά μας δώρισαν υπέροχα βιβλία, για τον εμπλουτισμό της σχολικής μας βιβλιοθήκης.

«Ένα καλό βιβλίο αποτελεί ένα ανοιχτό παράθυρο στον κόσμο!!!»

“Όλοι μαζί στη σχολική ζωή”

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων της Γ’ τάξης για την κοινωνική συναίσθηση και τη συνεργασία κάναμε όμορφες δραστηριότητες τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε και να δείτε αναλυτικά εδώ.

28 282807 students clip art student walking clipart school kids

Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Στο πλαίσιο του προγράμματος αξιολόγησης “Επιμόρφωση εκπαιδευτικών” πραγματοποιήθηκε σήμερα 05/12/2023 επιμόρφωση από την διευθύντρια του σχολείου κα. Κουτσοστάθη Μαρία με θέμα «Κρίσιμες πτυχές που αφορούν στον τρόπο οργάνωσης και διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων», η οποία σχετίζονταν με βασικά θέματα καθηκόντων της καθημερινής σχολικής διοίκησης όπως είναι η επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού προσωπικού, η διαχείριση των σχέσεων σχολείου-οικογένειας, η διευκόλυνση της ομαλής μετάβασης των μαθητών από την πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επίσης, αναλύθηκε ο ρόλος της Ε.Δ.Υ (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης) του σχολείου και οι διαδικασίες που απαιτούνται για να γίνει παραπομπή μαθητή/μαθήτρια στο ΚΕΔΑΣΥ.

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Το απόγευμα της 28ης Νοεμβρίου 2023 οι εκπαιδευτικοί του σχολείου στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για επιμόρφωση και για τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών παρακολούθησαν τη συζήτηση-ομιλία που οργάνωσε το κέντρο πρόληψης των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας Π.Ε. Ευβοίας σε συνεργασία με τον ΟΚΑΝΑ και τη σχολική σύμβουλο της 3ης ενότητας Δημοτικών Σχολείων Νομού Ευβοίας  με θέμα « Ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού στον ρόλο του και διαχείριση των σχέσεων σχολείου-οικογένειας».