Δράση Ενεργούς Πολιτειότητας: «Αλλάζουμε εμείς, όχι το κλίμα»

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και με στόχο την αφιέρωση ενός δεκάωρου διδακτικού κύκλου σε δράση ενεργούς πολιτειότητας, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Ε’ και ΣΤ’ ασχολήθηκαν με το ιδιαίτερα επίκαιρο και κρίσιμο ζήτημα της Κλιματικής Αλλαγής.

Μέσα από ομαδικές και βιωματικές δραστηριότητες:

  • Ενημερωθήκαμε για το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής,
  • Κατανοήσαμε τα αίτια και τις σοβαρές συνέπειες σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο,
  • Συζητήσαμε τρόπους δράσης και ευαισθητοποίησης.

Η εκπαιδευτική αυτή εμπειρία κορυφώθηκε με τη δημιουργία τριών αφισών από ομάδες μαθητών, οι οποίες στοχεύουν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση τόσο των συμμαθητών/-τριών μας όσο και της ευρύτερης κοινότητας.

Μπορείτε να δείτε συνοπτικά την πορεία και τα αποτελέσματα της δράσης μας στο παρακάτω βίντεο.