Ομαδικές δραστηριότητες σε συνεργασία με την Ε.Δ.Υ. του σχολείου

Κατά τη διάρκεια των εβδομαδιαίων δράσεων της Ε.Δ.Υ. με τα παιδιά του σχολείου μας, καθώς και στο πλαίσιο του προγράμματος ψυχικής υγείας που υλοποιεί το σχολείο μας με τίτλο «Αισθάνομαι-επικοινωνώ-βελτιώνομαι», υλοποιήθηκαν οι παρακάτω ομαδικές δραστηριότητες, οι οποίες περιελάμβαναν στόχους του προγράμματος και υλοποιούνταν μέσω βιωματικών δράσεων όπως κατασκευές, θεατρικό παιχνίδι και δημιουργική γραφή. 

Ενδεικτικές δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν:

«Ευγενική συμπεριφορά-φιλία-συνεργασία»

«Διαφορετικότητα – Δυνατά, αδύνατα σημεία»

«Διαχείριση συγκρούσεων»

«Αναγνωρίζω τα συναισθήματα»

«Δεξιότητες επικοινωνίας»