Κατά τη διάρκεια των εβδομαδιαίων δράσεων της Ε.Δ.Υ. με τα παιδιά του σχολείου μας, καθώς και στο πλαίσιο του προγράμματος ψυχικής υγείας που υλοποιεί το σχολείο μας με τίτλο «Αισθάνομαι-επικοινωνώ-βελτιώνομαι», υλοποιήθηκαν οι παρακάτω ομαδικές δραστηριότητες, οι οποίες περιελάμβαναν στόχους του προγράμματος και υλοποιούνταν μέσω βιωματικών δράσεων όπως κατασκευές, θεατρικό παιχνίδι και δημιουργική γραφή.
Ενδεικτικές δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν:
«Ευγενική συμπεριφορά-φιλία-συνεργασία»
«Διαφορετικότητα – Δυνατά, αδύνατα σημεία»
«Διαχείριση συγκρούσεων»
«Αναγνωρίζω τα συναισθήματα»
«Δεξιότητες επικοινωνίας»



