Οι μαθητές/-τριες του σχολείου μας συμμετείχαν στη δοξολογία στον Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου ψάλλοντας το απολυτίκιο και το κοντάκιο της Εορτής, στην κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο Πεσόντων και στη μαθητική παρέλαση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου 1821. Φορώντας παραδοσιακές στολές και με άψογο βηματισμό τίμησαν τις ηρωίδες και τους ήρωες της επανάστασης και απέσπασαν θερμό χειροκρότημα!