Στο πλαίσιο του προγράμματος ψυχικής υγείας που έχει αναλάβει το σχολείο μας με τίτλο «Αισθάνομαι-επικοινωνώ-βελτιώνομαι» και με αφορμή την 6η Μαρτίου που έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Μέρα κατά της Βίας από τη Τετάρτη 6 έως και την Παρασκευή 8 Μαρτίου πραγματοποιήθηκαν δράσεις -συζητήσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών /τριών. Τα παιδιά με τη βοήθεια της ψυχολόγου του σχολείου μας κας Έλενης και των δασκάλων τους συζήτησαν το θεωρητικό μέρος του θέματος. Πιο συγκεκριμένα, ανέλυσαν τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός, ποια ήδη υπάρχουν και πώς αντιμετωπίζεται τόσο από τη μεριά του θύτη, όσο και από τη μεριά του θύματος και του παρατηρητή. Επιπλέον, παρακολούθησαν επιλεγμένα σχετικά βίντεο και σενάρια συγκρούσεων, που αποτέλεσαν πηγή συζητήσεων και προβληματισμών. Στη συνέχεια ακολούθησαν δράσεις απ’ όλες τις τάξεις του Σχολείου μας. Τα παιδιά μας διάβασαν σχετικά βιβλία, όπως το «Το τσαλακωμένο χαρτί», έφτιαξαν παρέα «Τα Μαρτάκια της φιλίας», τα οποία μας προσέφερε ο Σύλλογος Γονέων, το «Αλφαβητάρι της θετικής συμπεριφοράς» καθώς και πολλές αφίσες με σχετικά συνθήματα και μηνύματα. Έτσι, προσέγγισαν το φαινόμενο με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους.
Ήταν μια δημιουργική εβδομάδα με την ευχή οι δράσεις να συμβάλουν στη διαμόρφωση θετικών στάσεων και συμπεριφορών.






